luni, 22 septembrie 2014

Siguranta e ucigatoare in asemena cazuri..ceea ce te farmeca e numai nesiguranta.Vazute prin ceata lucrurile par incantatoare!!!

                 Ce-ar fi daca pentru 5 minute ne-am opri din tot ceea ce facem,am opri timpul in loc  si ne-am privi unii pe altii asa cum nu reusim niciodata sa o facem,sa nu mai trecem nepasatori unii pe langa altii...sa ne lasam sufletele sa vorbeasca sa cautam in noi ceea ce in exterior nu se vede...constatam lipsa cuiva atunci cand nu mai e ,cand nu mai putem face nimic pentru aceea persoana care pana atunci nu ne interesa,sau ne era indiferenta,nu o cautam cu zilele din orgoliu,trecem nepasatori pe langa ea nestiind ca in clipa urmatoare poate nu va mai fi...se zice ca asa iti este sortit..insa de multe ori soarta ne-o facem singuri...o putem pacalii daca vrem...Doare sa nu-ti mai poti vedea persoanele dragi niciodata,tot ce mai ramane in urma lor e o  piatra funerara pe care sta scris un nume care se va sterge cu timpul si amintirile ...care cu timpul or sa intre in coltul acela de suflet si cu greu o sa-l mai deschizi..pentru ca durerea va fi prea mare.....Cineva mi-a zis odata:"Daca ar fi sa mor de tanara,as prefera sa mor repede si dur,fara sa-mi dau seama ce se intampla cu trupul meu"...m-au cutremurat aceste vorbe...insa agonia mortii e mult mai grea de suportat decat aceste cuvinte ...o moarte lenta  e mult mai grea decat una rapida...te cutremuri de naucitoarea revelatie ca goana nebuneasca dupa necazuri si visuri se apropie in acest moment  final.....Restul e intuneric absolut....
https://www.youtube.com/watch?v=pAyKJAtDNCw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu